Тема: Що
мені подобається? Що я люблю?
Мета:
розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень; учити їх розповідати
про себе, свої вподобання, родину; виховувати поважне ставлення до захоплень
інших, культуру спілкування одне з одним, бажання дізнатись щось нове,
пробувати свої сили в різних сферах діяльності.
І.
Ранкове коло.
1)Вітання
Вчитель: дітки, уявіть,
що ви – сонечко, яке цілу ніч спало.
Час
прокидатися – ранок всміхається,
Сонечко
сходить, день починається.
Сонячні
зайчики скрізь проникають,
Квітам
весняним пісню співають.
(Діти імітують рухи
сонечка, яке встає, і сонячних зайчиків, які рухаються навсібіч.)
Вчитель: діти, який
настрій виник у вас під час виконання цієї вправи? Візьміть свої прищіпки та
прищепіть до того малюнку, який у вас настрій.
(Діти чіпляють свої
прищіпки.)
2) Щоденні новини.
Вчитель: черговий
синоптик повідомляє:
Сьогодні 21 січня,
понеділок, за вікном _________ погода, січень – це 2 місяць зими й перший
місяць року, а понеділок – перший день тижня.
Вчитель: черговий
синоптик нам повідомив, що сьогодні 21 число, скажіть з яких цифр складається
це число?( 2 та 1) , а 2 та 1 – це склад якого числа?(3), 21 це одноцифрове чи
двоцифрове число? ( двоцифрове).
Вчитель: ось і настав ще
один новий тиждень вашого навчання в школі і тема цього тижня: «Світ захоплень».
Сьогодні ми з вами дізнаємося яке захоплення має кожен з вас.
3) Обмін інформацією
- У світі навколо нас
багато всього цікавого та захопливого. Кожен може знайти собі щось до душі.
Захоплення людини – це те, що вона робить не тому, що потрібно, а тому, що їй
подобається.
Кожна людина має захоплення. Одні люблять
співати, інші – танцювати. Хтось захоплюється малюванням, хтось цікавиться
музикою, спортом. Людина, яка має захоплення, цікава. Із нею ніколи не буває
нудно.
Що таке захоплення, або хобі? Як ви розумієте
значення цього слова?
А чим захоплюєтесь ви, що
вам подобається, чим цікавитеся?
(Діти називають свої
захоплення, вчитель записує їх на дошці, а після учні разом з вчителем
обговорюють зібрану інформацію)
Орієнтовні запитання для
обговорення:
- Які захоплення
найпопулярніші серед учнів нашого класу?
- Скільки учнів нашого
класу люблять грати у футбол?
- Скільки дівчат люблять
грати у футбол?
- Наскільки більше дівчат
в нашому класі люблять малювати, ніж грати у
футбол? …..
Вправа «мікрофон»
·
Найбільше мені подобається…
·
Я хотів(ла) би бути…
·
Я почуваюся щасливою, коли…
·
Я сумую тоді, коли…
·
Я мрію про….
(діти сідають на свої
місця)
Вчитель: Дітки, скажіть
чи можна завдяки захопленню стати відомим?
Пропоную
вам переглянути презентацію про людей, які завдяки своїм захопленням стали дуже
відомими.
Вчитель: діти, на вашу думку як дитяче захоплення може
визначити у майбутньому професію людини / може допомогти в досягненні успіху в
житті.
Вчитель: дітки хто такий колекціонер? Ачи хтось з вас має
власну колнкцію? Якщо так, то чого саме?
Один з учнів нашої школи має дуже велику колекцію різних
речей, але не має часу на їх підрахунок. Давайте допоможемо йому, але спочатку
об'єднаємося в пари. Пропоную вам скласти просту «стовпчикову»
діаграмку, полічивши предмети на малюнках.(Додаток 1)
4)Групове
заняття
Вчитель:
я зовсім забула, дітки до школи надійшов лист для учнів 1 класу Ліснополянської
ЗОШ І-ІІІ ступенів.
(Додаток2)
Запитання для обговорення листа:
- Хто написав нам листа?
- Скільки дівчат писало лист? Хто запам’ятав їхні імена?
- А скільки хлопчиків писали лист? Як їх звати?
- На скільки хлопців більше, ніж дівчат?
- Чи дружать діти, які написали нам листа, між собою? Чому ви так вважаєте?
- Які заняття знаходять собі діти, коли на вулиці хороша погода?
- А чим займаються діти вдома?
- Чи хотіли б ви написати відповідь дітям і розказати про свої захоплення?
Ви всі добре знаїте, що не відповідати на листи – це звичка невихованих людей.
Тож ми обов'язково повинні дати відповідь на цей лист, а зробимо ми це так…
Гра «Автопортрет»
Завдання. Намалювати на невеликому аркуші свій портрет,але в дещо незвичній
формі: замість очей намалюйте те, на що любите дивитися, замість рота – що
любите їсти, замість вух – те, що любите слухати, замість волосся – те, про що
найчастіше думаєте, замість носа – те, що любите нюхати. Всі портрети
підписуються та складаються в конверт для
відправки.
Підведення підсумків заняття.
Вправа «япродовж речення»
• Діти по черзі продовжують речення.
На уроці мені найбільше сподобалося…
Теми для щоденника вражень
o
Мені
подобається…
o
Я
хочу бути схожим(ою) на …
o
Я б
спробував(ла)…
ДОДАТОК 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДОДАТОК 2
What is Make Money in Casino? - Work-Tomakemoney.com
ВідповістиВидалитиCasino betting. You'll find งานออนไลน์ all 메리트카지노 of your favorite games like roulette, blackjack, baccarat, poker and other sports. The game is played in 인카지노